Tjovisst


I veckan var det åtta år sedan MrMr och jag slog våra påsar ihop. Tänkte skriva ihop en eldig kärleksförklaring i veckan för att förklara vilken pudding det är. Hm...Såklart har jag varit fruktansvärt, väldigt arg hela helgen på den rackaren. Är det inte typiskt. Verkligen är inte så puttenuttig alla gånger.

Nåja, den här låten (länken nedan) spelades mycket på radion, speciellt på morgnarna, för åtta år sedan. Hittade den på Youtube såklart och har inte hört den så mycket sedan 90-talet, men den är sådär bubbligt skön nykärsmusik tycker jag, fastän det är Bryan Adams, och det är lätt att bli lite allergisk mot hans musik.

Men ibland HÄNDER det att det fortfarande känns såhär...

Kommentarer

Anonym sa…
Bebben kom förra måndagen,preeecis när jag skulle lägga mig för att sova, strax innan 00.00 på natten till måndag skvalpade allt vatten ut. Sen satte det igång rätt snabbt och efter 8 timmar kom en tjej ut på 3625 gram och 49,5 lång,dvs en tjockis jämfört med E. (knappt 3 kg).Äter och sover bara så här långt. Allt väl med oss o storasyster tar det bra ännu,men nyhetens behag kanske?Glad att hon får vara hos dagmamma hela dagarna ännu,för då får jag chans att vila och mata i lugn och ro utan att samtidigt sitta på golvet och leka eller läsa. Kram A
Enna sa…
Hälsningar och kramar till er alla. Underbart att allt gick bra. Skickar en liten hälsning per brev med Mullvaden-filmen till E. Det är inte så lätt att bli utsatt för konkurrens...

Populära inlägg