Bä II














Nanso-filten till vänster lockade mig till en helårsprenumeration av Plaza Interiör...Filten kom i veckan, men tidningen lyser med sin frånvaro. Jag vill HA min tidning. Det är väldigt lugnande för nerverna att sjunka in i en inredningstidning efter dagens slit.

Men kanske borde jag skämmas för dessa ytligheter? I DN idag läste jag intervjuartikeln om Sisela Lindbloms nya bok "De skamlösa" som "handlar om människor som bara vill ha roligt och njuta av sina fina saker i välmöblerade hem."

"Höj ribban, människa!" tycker Sisela.

"....Prylhetsen.....skymmer sikten för viktigare frågor - kriget i Irak, miljöförstöringen, försämringarna i a-kassan."


Intressant ämne, fånig artikel. Hon pekar ut tidningen Amelia som en förfärlig tidning..... Snark...som inte är bra för kvinnor....Sisela, vi redar det...

FLICKOR: Ta nu tag i kriget i Irak på era lediga stunder istället!!

Kommentarer

Populära inlägg