Som man frågar

He he.

Googlade på ryckningar i ögonlocken. Vilket har drabbat M I G nu.

"Jag har ryckningar vid ögat och har haft det i några veckor - bör jag kontrollera detta?

Ryckningar i ögonlock förekommer ofta utan bakomliggande sjukdom. Det kan pågå av och till under dagar eller veckor. Det behövs inte kontrolleras av läkare om man inte har andra besvär."

eller

"Jag har haft patienter med snarlika symtom som har konsulterat flera läkare samt deltagit i flera medicinska undersökningar utan att hitta en orsak till problemen. Slutligen hamnade de hos mig för terapi då vi arbetade med deras inre känslor.
Dessa patienter har lidit p.g.a. förträngd psykisk smärta. Under vår behandling kunde patienterna identifiera och uttrycka starka känslor av ilska och sorg. Efter behandlingen försvann patienternas fysiska symtom."


Vilket ska jag välja...

Nä nu går jag till jobbet (på min lediga dag).

Kommentarer

Anonym sa…
Hej,
man går inte till jobbet på en ledig dag, man gör bara inte det!! Själv försöker jag nu jobba så lite som möjligt,dvs ingen övertid i alla fall...
Söderlund&Bie är kul, "nu har vi familjeråd med 2- och 4 åring, samt en man som läser tidningen..." Underbart!
Strax kommer glass&maränger, sugen på något gott!!(efter hemlagad kalops=riktig söndagsmiddag med rödbetor, kokt potatis och brysselkål).
Kram Annika
Enna sa…
Låter gott. Är alltid mer eller mindre sugen på MAT nuförtiden. Sorgligt nog hinner jag inte motionera, så vad händer...
Är hon inte härlig Söderlund, springer omkring med sin fläskmage som ingenting. Hon är för himla cool! Mer Söderlund till folket!

Populära inlägg