Kl 17.00..

ska jag börja min magdanskurs... Försöker tänka på strumpisarna istället...

Kommentarer

Anonym sa…
Hej min vän!
Undrar hur det gick? Vad det roligt?
Kram L
Enna sa…
Jaa, det var roligt! Mitt skrutthumör försvann. Sex stela quinnor och en energisk ledare. Nu har jag ont i axlar o rygg för man ska vifta med armarna i luften hela tiden, sådär kvinnligt ... i en och en halv timme. (plocka äpplen typ)
kram
Anonym sa…
Och hur viftar man kvinnligt med armarna i luften 1½ timme?Undrar en vältränad mor i sina bästa år...(jag ljuger rätt bra).Sprang på löpband idag i 18 minuter, sen skulle jag cykla lite, men efter 2 min där kom barnvakten på gymmet med H, som hade bajjat, vilket även storayster lyckats med (fast i pottan). Sen var det slut med träningen och lika bra det, har ont i en tå och i ett ben.Svintrött nu, skall bara göra välling, byta till pyjamas och mata H. Så vid 00.00 kan jag förhoppningsvis blunda... Kram A

Populära inlägg