Öh öh

Var på vårdcentralen och träffade en trevlig sjuksköterska i morse. Vad gulliga de är. Jag är sjuk. Jättesjuk. 38,5 grader och ont i halsen....

Två alternativ: Borrelia (jag hade en fästing häromveckan som jag plockade bort på fel sätt(läste jag på nätet) med en smörklick, då SPYR fästingen ur sig allt den har av elände i ett sista desperat dödsryck) eller halsfluss.

Det visade sig vara en virusinfektion, och jag sitter och halsar en ask Bafucin. Totalt utslagen.

Sköterskan sa att det faktiskt gör rätt ont med virus också...

Dock har fått iväg en beställning på hm.com. Grå parkas och svart klänning med puffärm. Samt påslakan.

Har även börjat läsa en 833 sidor lång bok "The crimson petal and the white". Men rubriken, vad betyder den?

Kommentarer

Anonym sa…
Hoppas du är frisk nu..
Tack för en trevlig fest..
Tack även för dom goda drinkarna..
Kram från L

Populära inlägg