Fortsätt till huvudinnehåll
Sök
Leta i den här bloggen
Lägenhetsliv
med torp
Dela
Hämta länk
Facebook
X
Pinterest
E-post
Andra appar
Etiketter
böcker
december 27, 2009
Årets julmål II
Att läsa en bok. Är i valet och kvalet om jag ska påbörja denna tegelsten om 900 sidor. Andra världskriget ur en tänkts nasses perspektiv.
Kommentarer
Anonym sa…
Hej,sätt igång och läs, nu i lugna juletider är bästa tiden!Ibland kan man läsa halva natten "bara ett kapitel till"...
Kram A
Enna
sa…
Jag har nu skumläst denna tegelsten på 900 sidor. Hinner icke läsa. Har lagt en diktsamling (hepp) brevid sängen istället. Inte min grej egentligen...
Kommentarer
Kram A