Tävlingen avgjord













Jag har länge letat efter en snygg vaxduk.

Slaget stod till slut mellan ovanstående tyger. Nummer ett blev "Busungar" av Karin Mannerstål. Fabrikat Mairo. Tvåa "Lilo" av Lina Rickardsson. Fabrikat Pappelina. Kvaliteten är på topp. Ingen låtsasvaxduk som är som tyg, värdelöst, utan tjock "redig" plast med tyg inunder. Lilo är lite vuxnare, coolare men busungarna knep mitt hjärta. Det syns nog mindre om det blir lite tuschfläckar och annat på den.

Till min hjälp har jag haft designonline och barntyger. Tygkvaliteten har jag fingrat på hos Cervera och Bromölla Möbelaffär. Men det här med att handla på nätet har börjat bli min grej...

Kommentarer

Anonym sa…
Hej, du har så god smak, jag blir väldigt inspirerad, en vaxduk kanske inte är dumt, 2:an vore nog något för mig, jag får nog kolla in den på Cervera för att tumma på vid tillfälle (efter jul dock...).Och Marimekikos björk är underbar!!! Vill också ha, men vet inte var.
Söderlund&Bie igår var oslagbar - mask för ögonen och ropa "hjälp,hjälp", vi skrattade gott både F och jag!
Kram /A
Enna sa…
Jag slickar i mig berömmet :)

Men visst var hon gullig med masken. C tycker det är för tramsigt så han orkar inte titta. Vi har hittat en annan metod för att hålla lågan vid liv...

Populära inlägg